Každý prodávající očekává, že svoji nemovitost prodá
RYCHLE
BEZPEČNĚ
ZA CO NEJVYŠŠÍ CENU
V dnešní době zkrátka nestačí pouze "nějak" nafotit, zainzerovat na realitních serverech a čekat, až někdo zavolá...
... JAK PRACUJI ...?
10 VĚCÍ, díky kterým prodám VŽDY a ZA VÍC
Pokud chcete svoji nemovitost prodat rychle, bezpečně a za co nejvyšší cenu, je k tomu zapotřebí aktivní přístup realitního makléře s využitím moderních nástrojů, individuální propagace a propracovaného marketingu do posledního detailu.
1. CENA NEMOVITOSTI, CENOVÁ MAPA
Pro určení optimální prodejní ceny hraje roli řada faktorů.
Přesnější představu mi dává speciální aplikace - cenová mapa, která využívá statistická data o prodaných nemovitostech v dané lokalitě.
Jak to funguje?
Na základě těchto dat jsem schopen vyhotovit podrobnou analýzu prodejnosti vaší nemovitosti s ohledem na vámi požadovanou rychlost prodeje. Vše samozřejmě s cílem dosáhnout co nejvyšší prodejní ceny.
2. PŘÍPRAVA NEMOVITOSTI K PRODEJI
Říká se, že jíme očima. Stejně jako při prodeji auta jej nejdříve necháte umýt, naleštit, vyčistit interiér, také při prodeji nemovitosti je zapotřebí důkladná příprava a péče:
Spolupracuji s prověřenými firmami a řemeslníky, o vše se za vás postarám.
Zážitek z prvního dojmu ovlivní vaši prodejní cenu. Proto využívám služeb specializovaných odborníků na tuto oblast.
3. PROFESIONÁLNÍ FOTODOKUMENTACE
Fotografie musí být již na první pohled poutavé, líbivé a dokonalé.
K nafocení interiéru používám profesionální techniku - bezzrcadlovku Nikon s širokou škálou širokoúhlých ši světelných objektivů, samozřejmě kvalitní stativ. Následně věnuji maximální péči úpravě fotografií - úprava záběru pro dokonalou kompoziční vyváženost, srovnání hran a perspektivy, doostření, světla, barvy, expozice, kontrast, drobné retuše...
Fotografie musí být reálné a musí reflektovat skutečný stav, přitom s jasným záměrem: Připoutat pozornost a zaujmout na první pohled.
4. PŮDORYS, NÁVRH ZMĚNY DISPOZICE
Každý zájemce chce mít představu o tom, jak si nemovitost dokáže zařídit, kde umístí nábytek a zda se sem vůbec "vejde".
Často však stávající dispozice nemusí být tím, co klient na první pohled hledá. Proto je důležité nejenom zakreslit stávající stav, ale hlavně poukázat na další možné varianty dispozičních řešení.
Není nad to se ve složitých půdorysech rychle a jednoduše zorientovat. Proto pro snadnou a rychlou představivost rozvržení a zařízení interiéru je dobrým pomocníkem také kvalitní 3-D půdorys:
5. VIZUALIZACE, BYTOVÁ ARCHITEKTURA
Ne vždy je prodávaná nemovitost prázdná, vyklizená a připravená k vlastní prezentaci v ideální podobě. Často zde ještě bydlí prodávající, jindy prodávaná nemovitost prochází rekonstrukcí, občas jsou již na první pohled zřejmá různá negativa.
Ve spolupráci se špičkovými bytovými designéry zajistím vizualizace možných variant využití nemovitosti a zařízení interiéru či změn dispozice.
Díky tomu jsem schopen namísto pouhé prezentace stávajícího stavu poukázat na budoucí potenciál nemovitosti při změně dispozice, vypíchnout jeho výhody a přednosti.
6. VIRTUÁLNÍ HOME-STAGING
Jsou situace, kdy není možné anebo vhodné prodávanou nemovitost precizně připravit k prezentaci. Bývá tomu například u novostaveb, kdy jsou pokoje úplně prázdné, u obydlených staveb, případně u nemovitostí před rekonstrukcí.
Zajímavým řešením je proto virtuální home-staging, kdy dochází ke grafickým úpravám interiéru na již pořízených fotografiích. Rozdíl je zřejmý takřka okamžitě.
7. 3-D SCAN NEMOVITOSTI
V současné době asi nejmodernější způsob prezentace nemovitosti.
Kupující získává absolutně detailní představu o dané nemovitosti. V pohodlí svého domova si prostorem virtuálně prochází, na svém počítači nebo prostřednictvím svého mobilního telefonu vloženého do speciálních 3-D brýlí pro virtuální realitu.
Kupující si vše důkladně zváží a na prohlídku přichází takřka rozhodnut.
8. VIDEOPROHLÍDKA
Proč točit videoprohlídku?
Lidé milují video, raději si prohlédnou krátký videoklip než spoustu fotek.
Statisticky se na inzertních portálech zvýší návštěvnost inzerce s videem v průměru o 400%!
Navíc je to ideální nástroj pro využití dalších prodejních kanálů, sociálních sítí a individuální reklamy k prezentaci prodeje vaší nemovitosti.
9. STRÁNKA NEMOVITOSTI
Při standardní inzerci na realitních portálech jsme často omezeni počtem fotografií, délkou popisu či samotným obsahem.
Pro komplexní propagaci nemovitosti proto připravím samostatnou webovou stránku, kde je dostatek prostoru pro individuální prezentaci bez jakýchkoliv omezení. Pouze pro vaši nemovitost.
Podívejte se, jak může taková stránka vypadat:
10. REKLAMA, MARKETING, PROPAGACE
Čím více lidí uvidí reklamu na prodej vaší nemovitosti, tím je vyšší pravděpodobnost, že prodáte - a za vyšší cenu.
Ne každý potenciální kupec aktivně či aktuálně v daný okamžik hledá nemovitosti ke koupi na realitních serverech. Některé zájemce to třeba ještě ani nenapadlo. A proto je důležité tuto informaci dostat před zraky všech možných potenciálních kupujících.
U prodeje specifických nemovitostí lze téměř s jistotou říct, že bez cílené reklamy a propracované marketingové strategie jsou takřka neprodejné.
Co všechno k další propagaci nemovitosti využívám?
Díky těmto moderním nástrojům společně vzbudíme v kupujících ty správné emoce a pocit:
"TUHLE NEMOVITOST MUSÍM ZÍSKAT!"
Ozvěte se mi, rád vás pozvu na kávu.
Projednáme, co vše je nejlepší udělat pro prodej vaší nemovitosti za co nejvyšší cenu.
Ing. Jaroslav Šilhavík
tel.: +420 603 168 629
7 nejčastějších chyb při prodeji nemovitosti