Každý prodávající očekává, že svoji nemovitost prodá
RYCHLE
BEZPEČNĚ
ZA CO NEJVYŠŠÍ CENU
V dnešní době zkrátka nestačí pouze "nějak" nafotit, zainzerovat na realitních serverech a čekat, až někdo zavolá...
... JAK PRACUJI ...?
13 VĚCÍ, díky kterým prodám VŽDY a ZA VÍC
Pokud chcete svoji nemovitost prodat rychle, bezpečně a za co nejvyšší cenu, je k tomu zapotřebí aktivní přístup realitního makléře s využitím moderních nástrojů, individuální propagace a propracovaného marketingu do posledního detailu.
1. CENA NEMOVITOSTI, CENOVÁ MAPA
Správné nastavení reálné prodejní ceny je zcela zásadní. Pro její určení hraje roli celá řada faktorů. Cesta "pokus - omyl" se může tvrdě nevyplatit.
Proto je důležité vědět, co se v okolí v nedávné době prodalo a za jakou cenu. Taková data získám díky speciálním aplikacím, cenovým mapám, které využívají statistická data o prodaných nemovitostech v dané lokalitě.
Jak to funguje?
Na základě těchto dat jsem schopen vyhotovit podrobnou analýzu prodejnosti vaší nemovitosti s ohledem na vámi požadovanou rychlost prodeje. Vše samozřejmě s cílem dosáhnout co nejvyšší prodejní ceny.
2. PŘÍPRAVA NEMOVITOSTI K PRODEJI
Říká se, že jíme očima. Stejně jako při prodeji auta jej nejdříve necháte důkladně umýt, naleštit, vyčistit interiér, a také při prodeji nemovitosti je zapotřebí důkladná příprava a péče.
Spolupracuji s prověřenými firmami a řemeslníky, proto se za vás rád postarám nejenom o:
Zkrátka, veškeré starosti nechte na mě.
3. POMOC, KDYŽ "NĚCO NESEDÍ"
Před samotným prodejem nemovitosti je dobré nejprve prověřit a ujistit se, že reálný technický a právní stav koresponduje se zápisy v Katastru nemovitostí.
Velmi často se jedná o drobné úpravy tvaru domu, nově vybudované přístřešky, pergoly, garáže, či zbourané hospodářské zázemí, které se opomnělo oznámit stavebnímu úřadu či provést změny v zápisech Katastru nemovitostí.
Buďme připraveni a vyhněme se nepříjemným zdržením při samotném prodeji.
Jsem součástí obchodní skupiny, která se stala jakožto první realitní kancelář v ČR řádným členem Asociace inspektorů nemovitostí.
V čem nám pomůže:
4. HOMESTAGING, FOTOSTAGING
Zážitek z prvního dojmu ovlivní vaši prodejní cenu. Stačí pár drobností a každý zájemce se u vás bude cítit jako doma. Proto využívám služeb specializovaných odborníků s dlouholetou zkušeností a praxí v oboru.
5. PROFESIONÁLNÍ FOTODOKUMENTACE
Fotografie musí být již na první pohled poutavé, líbivé a dokonalé.
K nafocení nemovitosti využívám služeb profesionálních fotografů. Pakliže fotím sám, používám profesionální techniku - bezzrcadlovku Nikon s početnou škálou širokoúhlých ši světelných objektivů, samozřejmě kvalitní stativ. Následně věnuji maximální péči úpravě fotografií a postprodukci - úprava záběru pro dokonalou kompoziční vyváženost, srovnání hran a perspektivy, doostření, úprava světla, barevnosti, expozice, kontrastu a drobné retuše...
Fotografie musí být reálné a musí reflektovat skutečný stav, přitom s jasným záměrem: Připoutat pozornost a zaujmout již na první pohled.
6. PŮDORYS, NÁVRH ZMĚNY DISPOZICE
Každý zájemce chce mít představu o tom, jak si nemovitost dokáže zařídit, kde umístí nábytek a zda se sem vůbec "vejde".
Často však stávající dispozice nemusí být tím, co klient na první pohled hledá. Proto je důležité nejenom zakreslit stávající stav, ale hlavně poukázat na další možné varianty dispozičních řešení.
Není nad to se ve složitých půdorysech rychle a jednoduše zorientovat. Proto pro snadnou a rychlou představivost rozvržení a zařízení interiéru je dobrým pomocníkem také kvalitní 3-D půdorys:
7. VIZUALIZACE, BYTOVÁ ARCHITEKTURA
Ne vždy je prodávaná nemovitost prázdná, vyklizená a připravená k vlastní prezentaci v ideální podobě. Často zde ještě bydlí prodávající, jindy prodávaná nemovitost prochází rekonstrukcí, občas jsou již na první pohled zřejmá různá negativa.
Ve spolupráci se špičkovými bytovými designéry zajistím vizualizace možných variant využití nemovitosti a zařízení interiéru či změn dispozice.
Díky tomu jsem schopen namísto pouhé prezentace stávajícího stavu poukázat na budoucí potenciál nemovitosti při změně dispozice, vypíchnout jeho výhody a přednosti.
8. VIRTUÁLNÍ HOME-STAGING
Jsou situace, kdy není možné anebo vhodné prodávanou nemovitost precizně připravit k prezentaci. Bývá tomu například u novostaveb, kdy jsou pokoje úplně prázdné, u obydlených staveb, případně u nemovitostí před rekonstrukcí.
Zajímavým řešením je proto virtuální home-staging, kdy dochází ke grafickým úpravám interiéru na již pořízených fotografiích. Rozdíl je zřejmý takřka okamžitě.
9. 3-D SCAN NEMOVITOSTI
V současné době asi nejmodernější způsob prezentace nemovitosti.
Kupující získává absolutně detailní představu o dané nemovitosti. V pohodlí svého domova si prostorem virtuálně prochází, na svém počítači nebo prostřednictvím speciálních 3-D brýlí pro virtuální realitu.
Kupující si vše důkladně zváží a na prohlídku přichází takřka rozhodnut.
10. VIDEOPROHLÍDKA
Proč točit videoprohlídku?
Lidé milují video, raději si prohlédnou krátký videoklip než spoustu fotek.
Statisticky se na inzertních portálech zvýší návštěvnost inzerce s videem v průměru o 400%!
Navíc je to ideální nástroj pro využití dalších prodejních kanálů, sociálních sítí a individuální reklamy k prezentaci prodeje vaší nemovitosti. Video zvýší sledovanost a dosah reklamy více než desetinásobně.
11. VYUŽITÍ DRONU
Podobně jako půdorys, který vám pomůže s rychlou orientací v dispozičním uspořádání interiéru, fotografie či video z dronu nabízí okamžitou představu o tvaru pozemku, okolním prostředí, případně ukáže zajímavosti a specifika dané lokality. Nebývale efektní variantou je rovněž průlet dronem interiérem nemovitosti.
Proč se tedy nepodívat na všechno tak nějak z nadhledu?
Dron má prostě ohromný "WOW efekt".
12. STRÁNKA NEMOVITOSTI
Při standardní inzerci na realitních portálech jsme často omezeni počtem fotografií, délkou popisu či samotným obsahem.
Pro komplexní propagaci nemovitosti proto připravím samostatnou webovou stránku, kde je dostatek prostoru pro individuální prezentaci bez jakýchkoliv omezení. Máme tak dostatek prostoru i pro vyzdvižení technických detailů a předností stavby, seznámení se zajímavostmi v dané lokalitě a okolí.
Zkrátka vše přehledně na jednom místě a pouze pro vaši nemovitost.
Podívejte se, jak může taková stránka vypadat:
13. REKLAMA, MARKETING, PROPAGACE
Čím více lidí uvidí reklamu na prodej vaší nemovitosti, tím je vyšší pravděpodobnost, že prodáte - a za vyšší cenu.
Ne každý potenciální kupec aktivně či aktuálně v daný okamžik hledá nemovitosti ke koupi na realitních serverech. Některé zájemce to třeba ještě ani nenapadlo. A proto je důležité tuto informaci dostat před zraky všech možných potenciálních kupujících ještě dříve, než je napadne, že mají o koupi nemovitosti zájem a zavítají na realitní servery.
U prodeje specifických nemovitostí lze téměř s jistotou říct, že bez cílené reklamy a propracované marketingové strategie jsou takřka neprodejné.
Co všechno k další propagaci nemovitosti využívám?
Díky těmto moderním nástrojům společně vzbudíme v kupujících ty správné emoce a pocit:
"TUHLE NEMOVITOST MUSÍM ZÍSKAT!"
Ozvěte se mi, rád vás pozvu na kávu.
Projednáme, co vše je nejlepší udělat pro prodej vaší nemovitosti za co nejvyšší cenu.
Ing. Jaroslav Šilhavík
tel.: +420 603 168 629
7 nejčastějších chyb při prodeji nemovitosti