Každý prodávající očekává, že svoji nemovitost prodá

RYCHLE

BEZPEČNĚ

ZA CO NEJVYŠŠÍ CENU

 

V dnešní době zkrátka nestačí pouze "nějak" nafotit, zainzerovat na realitních serverech a čekat, až někdo zavolá...

  

... JAK PRACUJI ...?

 

9 VĚCÍ, díky kterým prodám VŽDY a ZA VÍC

 

Pokud chcete svoji nemovitost prodat rychle, bezpečně a za co nejvyšší cenu, je k tomu zapotřebí aktivní přístup realitního makléře s využitím moderních nástrojů, individuální propagace a propracovaného marketingu do posledního detailu.

 

 

1. CENA NEMOVITOSTI, CENOVÁ MAPA

Pro určení optimální prodejní ceny hraje roli řada faktorů.

Přesnější představu mi dává speciální aplikace - cenová mapa, která využívá statistická data o prodaných nemovitostech v dané lokalitě.

 Jak to funguje?

  • Definuji lokalitu - vzdálenost od vaší nemovitosti, například 1 km.
  • Určím dispozici, výměru, stav a další parametry, abych pro porovnání vyhledal prodané nemovitosti co nejvíce podobné té vaší.
  • Určím zpětně období, kdy se dané nemovitosti prodaly, například za poslední rok.
  • Zjistím tím přesná data, jak dlouho a kde se nemovitosti nabízely, kdy došlo k případné korekci ceny a za jakou cenu byly výsledně prodány.
  • Data o skutečné prodejní ceně jsou porovnávány s daty z Katastru nemovitostí.

Na základě těchto dat jsem schopen vyhotovit podrobnou analýzu prodejnosti vaší nemovitosti s ohledem na vámi požadovanou rychlost prodeje. Vše samozřejmě s cílem dosáhnout co nejvyšší prodejní ceny.

 

          cemap_-_graf

 

 2. PŘÍPRAVA NEMOVITOSTI K PRODEJI 

Říká se, že jíme očima. Stejně jako při prodeji auta jej nejdříve necháte umýt, naleštit, vyčistit interiér, také při prodeji nemovitosti je zapotřebí důkladná příprava a péče:

  • VYKLIZENÍ, VÝMALBA, drobná REKONSTRUKCE

Spolupracuji s prověřenými firmami a řemeslníky, o vše se za vás postarám.

  • HOMESTAGING, FOTOSTAGING

Zážitek z prvního dojmu ovlivní vaši prodejní cenu. Proto využívám služeb specializovaných odborníků na tuto oblast.

 

vydri_kuchyn_pred  vydri_kuchyn_po 

vydri_koupelna_pred_2  vydri_koupelna_po 

vydri_pokoj_pred  vydri_pokoj_po

 

 

3. PROFESIONÁLNÍ FOTODOKUMENTACE

Fotografie musí být již na první pohled poutavé, líbivé a dokonalé.

K nafocení interiéru používám profesionální techniku Nikon s kvalitním bleskem. Následně věnuji maximální péči úpravě fotografií - úprava záběru pro dokonalou kompoziční vyváženost, srovnání hran a perspektivy, doostření, světla, barvy, expozice, kontrast, drobné retuše...

Fotografie musí být reálné a musí reflektovat skutečný stav, přitom s jasným záměrem: Připoutat pozornost a zaujmout na první pohled.

 

   dsc_0476  dsc_0459  dsc_0480

 

 

4. PŮDORYS, NÁVRH ZMĚNY DISPOZICE

Každý zájemce chce mít představu o tom, jak si nemovitost dokáže zařídit, kde umístí nábytek a zda se sem vůbec "vejde".

Často však stávající dispozice nemusí být tím, co klient na první pohled hledá. Proto je důležité nejenom zakreslit stávající stav, ale hlavně poukázat na další možné varianty dispozičních řešení.

                                                   pudorys_-_stavajici_stav 

 

               2kk-a     2kk-c

               3kk-a     3kk-b

 

 

5. VIZUALIZACE, BYTOVÁ ARCHITEKTURA

Ne vždy je prodávaná nemovitost prázdná, vyklizená a připravená k vlastní prezentaci v ideální podobě. Často zde ještě bydlí prodávající, jindy prodávaná nemovitost prochází rekonstrukcí, občas jsou již na první pohled zřejmá různá negativa.

Ve spolupráci se špičkovými bytovými designéry zajistím vizualizace možných variant využití nemovitosti a zařízení interiéru či změn dispozice.

Díky tomu jsem schopen namísto pouhé prezentace stávajícího stavu poukázat na budoucí potenciál nemovitosti, vypíchnout jeho výhody a přednosti.

 

obyvaci_pokoj_05  obyvaci_pokoj_07  obyvaci_pokoj_04

09_kuchyn_v01  02_hlavni_obytny_v01  03_hlavni_obytny_v01 

 

 

6. 3-D SCAN NEMOVITOSTI

V současné době asi nejmodernější způsob prezentace nemovitosti.

Kupující získává absolutně detailní představu o dané nemovitosti. V pohodlí svého domova si prostorem virtuálně prochází, na svém počítači nebo prostřednictvím svého mobilního telefonu vloženého do speciálních 3-D brýlí pro virtuální realitu.

Kupující si vše důkladně zváží a na prohlídku přichází takřka rozhodnut.

 

 

 

7. VIDEOPROHLÍDKA

Proč točit videoprohlídku?

Lidé milují video, raději si prohlédnou krátký videoklip než spoustu fotek.

Statisticky se na inzertních portálech zvýší návštěvnost inzerce s videem v průměru o 400%!

Navíc je to ideální nástroj pro využití dalších prodejních kanálů, sociálních sítí a individuální reklamy k prezentaci prodeje vaší nemovitosti.

 

    

    

    

 

 

8. STRÁNKA NEMOVITOSTI

Při standardní inzerci na realitních portálech jsme často omezeni počtem fotografií, délkou popisu či samotným obsahem.

Pro komplexní propagaci nemovitosti proto připravím samostatnou webovou stránku, kde je dostatek prostoru pro individuální prezentaci bez jakýchkoliv omezení. Pouze pro vaši nemovitost.

 

Podívejte se, jak může taková stránka vypadat:

www.historickydum.cz

olomouc

 

www.rdkostelnivydri.cz 

kostelni_vydri_2

 

 

9. REKLAMA, MARKETING, PROPAGACE

Čím více lidí uvidí reklamu na prodej vaší nemovitosti, tím je vyšší pravděpodobnost, že prodáte - a za vyšší cenu. 

Ne každý potenciální kupec aktivně či aktuálně v daný okamžik hledá nemovitosti ke koupi na realitních serverech. Některé zájemce to třeba ještě ani nenapadlo. A proto je důležité tuto informaci dostat před zraky všech možných potenciálních kupujících.

 

U prodeje specifických nemovitostí lze téměř s jistotou říct, že bez cílené reklamy a propracované marketingové strategie jsou takřka neprodejné.

 

Co všechno k další propagaci nemovitosti využívám?

  • Placené přednostní pozice a banery na nejnavštěvovanějších realitnách portálech.
  • Propagaci na sociálních sítích: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter, Pinterest.
  • Placenou reklamu na sociálních sítích = zacílení reklamy na konkrétní cílovou skupinu.
  • Placenou PPC reklamu v obsahové síti Google a Seznam. Díky zacílení na konkrétní klíčová slova vyhledáme zájemce o koupi nejenom na realitních portálech, ale všude na webu.
  • Lokální kampaně v místě nemovitosti - plachtu s nápisem "na prodej" umístěnou na vaší nemovitosti, inzerci v lokálním tisku.

 

mobile-phone-smartphone-app-1087845 

  

 

Díky těmto moderním nástrojům společně vzbudíme v kupujících ty správné emoce a pocit:

"TUHLE NEMOVITOST MUSÍM ZÍSKAT!"

 

Ozvěte se mi, rád vás pozvu na kávu.

Projednáme, co vše je nejlepší udělat pro prodej vaší nemovitosti za co nejvyšší cenu.

 

Ing. Jaroslav Šilhavík

tel.: +420 603 168 629

j.silhavik@rubiko.cz

 

dsc_7660

 

Stáhněte si zdarma

7 nejčastějších chyb při prodeji nemovitosti

zpracováním osobních údajů