Každý prodávající očekává, že svoji nemovitost prodá

RYCHLE

BEZPEČNĚ

ZA CO NEJVYŠŠÍ CENU

 

V dnešní době zkrátka nestačí pouze "nějak" nafotit, zainzerovat na realitních serverech a čekat, až někdo zavolá...

  

... JAK PRACUJI ...?

 

13 VĚCÍ, díky kterým prodám VŽDY a ZA VÍC

 

Pokud chcete svoji nemovitost prodat rychle, bezpečně a za co nejvyšší cenu, je k tomu zapotřebí aktivní přístup realitního makléře s využitím moderních nástrojů, individuální propagace a propracovaného marketingu do posledního detailu.

 

 

1. CENA NEMOVITOSTI, CENOVÁ MAPA

Pro určení optimální prodejní ceny hraje roli řada faktorů.

Přesnější představu mi dává speciální aplikace - cenová mapa, která využívá statistická data o prodaných nemovitostech v dané lokalitě.

 Jak to funguje?

  • Definuji lokalitu - vzdálenost od vaší nemovitosti, například 1 km.
  • Určím dispozici, výměru, stav a další parametry, abych pro porovnání vyhledal prodané nemovitosti co nejvíce podobné té vaší.
  • Určím zpětně období, kdy se dané nemovitosti prodaly, například za poslední rok.
  • Zjistím tím přesná data, jak dlouho a kde se nemovitosti nabízely, kdy došlo k případné korekci ceny a za jakou cenu byly výsledně prodány.
  • Data o skutečné prodejní ceně jsou porovnávány s daty z Katastru nemovitostí.

Na základě těchto dat jsem schopen vyhotovit podrobnou analýzu prodejnosti vaší nemovitosti s ohledem na vámi požadovanou rychlost prodeje. Vše samozřejmě s cílem dosáhnout co nejvyšší prodejní ceny.

          cemap_-_graf

 

2. PŘÍPRAVA NEMOVITOSTI K PRODEJI 

Říká se, že jíme očima. Stejně jako při prodeji auta jej nejdříve necháte důkladně umýt, naleštit, vyčistit interiér, a také při prodeji nemovitosti je zapotřebí důkladná příprava a péče.

Spolupracuji s prověřenými firmami a řemeslníky, proto se za vás rád postarám nejenom o:

  • VYKLIZENÍ
  • VÝMALBU
  • OPRAVU A DROBNÉ REKONSTRUKCE 

 pexels-blue-bird-7217957

 

 

3. POMOC, KDYŽ "NĚCO NESEDÍ"

Před samotným prodejem nemovitosti je dobré nejprve prověřit a ujistit se, že reálný technický a právní stav koresponduje se zápisy v Katastru nemovitostí.

Velmi často se jedná o drobné úpravy tvaru domu, nově vybudované přístřešky, pergoly, garáže, či zbourané hospodářské zázemí, které se opomnělo oznámit stavebnímu úřadu či provést změny v zápisech Katastru nemovitostí.

Buďme připraveni a vyhněme se nepříjemným zdržením při samotném prodeji.

Jsem součástí obchodní skupiny, která se stala jakožto první realitní kancelář v ČR řádným členem Asociace inspektorů nemovitostí.

V čem nám pomůže:

  • ZAMĚŘENÍ A PASPORTIZACE STAVEB -  v případě nesouladu tvaru pozemků a budov se zápisy v Katastru nemovitostí či v případě potřeby legalizace drobných staveb.
  • TECHNICKÁ INSPEKCE NEMOVITOSTÍ - kupující získá detailní a podrobný přehled o skutečném stavu kupované nemovitosti, prodávající se vyhne hrozbě následných sporů v souvislosti s odpovědností za skryté vady.
  • Vypracování PRŮKAZU ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI BUDOV (PENB)

 

ain__logo  

 

 

4. HOMESTAGING, FOTOSTAGING

Zážitek z prvního dojmu ovlivní vaši prodejní cenu. Stačí pár drobností a každý zájemce se u vás bude cítit jako doma. Proto využívám služeb specializovaných odborníků s dlouholetou zkušeností a praxí v oboru. 

  • FOTO-STAGING - pouze pro potřebu přípravy kampaně k prezentaci - focení, video, sken, poté je vše odvezeno a upraveno do původní podoby
  • HOME-STAGING - vybavení a dekorace v interiéru zůstávají i pro samotné prohlídky se zájemci o koupi

 

vydri_kuchyn_pred  vydri_kuchyn_po 

vydri_koupelna_pred_2  vydri_koupelna_po 

vydri_pokoj_pred  vydri_pokoj_po

 

 

5. PROFESIONÁLNÍ FOTODOKUMENTACE

Fotografie musí být již na první pohled poutavé, líbivé a dokonalé.

K nafocení nemovitosti využívám služeb profesionálních fotografů. Pakliže fotím sám, používám profesionální techniku - bezzrcadlovku Nikon s početnou škálou širokoúhlých ši světelných objektivů, samozřejmě kvalitní stativ. Následně věnuji maximální péči úpravě fotografií a postprodukci - úprava záběru pro dokonalou kompoziční vyváženost, srovnání hran a perspektivy, doostření, úprava světla, barevnosti, expozice, kontrastu a drobné retuše...

Fotografie musí být reálné a musí reflektovat skutečný stav, přitom s jasným záměrem: Připoutat pozornost a zaujmout již na první pohled.

 

  dsc_0476  dsc_0459  dsc_0480

     

     

 

 

6. PŮDORYS, NÁVRH ZMĚNY DISPOZICE

Každý zájemce chce mít představu o tom, jak si nemovitost dokáže zařídit, kde umístí nábytek a zda se sem vůbec "vejde".

Často však stávající dispozice nemusí být tím, co klient na první pohled hledá. Proto je důležité nejenom zakreslit stávající stav, ale hlavně poukázat na další možné varianty dispozičních řešení.

                                                                                 pudorys_-_stavajici_stav 

 

                                        2kk-a     2kk-c

                                        3kk-a     3kk-b

 

Není nad to se ve složitých půdorysech rychle a jednoduše zorientovat. Proto pro snadnou a rychlou představivost rozvržení a zařízení interiéru je dobrým pomocníkem také kvalitní 3-D půdorys:

    3d-layout   

 

 

7. VIZUALIZACE, BYTOVÁ ARCHITEKTURA

Ne vždy je prodávaná nemovitost prázdná, vyklizená a připravená k vlastní prezentaci v ideální podobě. Často zde ještě bydlí prodávající, jindy prodávaná nemovitost prochází rekonstrukcí, občas jsou již na první pohled zřejmá různá negativa.

Ve spolupráci se špičkovými bytovými designéry zajistím vizualizace možných variant využití nemovitosti a zařízení interiéru či změn dispozice.

Díky tomu jsem schopen namísto pouhé prezentace stávajícího stavu poukázat na budoucí potenciál nemovitosti při změně dispozice, vypíchnout jeho výhody a přednosti.

 

     

  obyvaci_pokoj_05  obyvaci_pokoj_07  obyvaci_pokoj_04

  09_kuchyn_v01  02_hlavni_obytny_v01  03_hlavni_obytny_v01

 

 

8. VIRTUÁLNÍ HOME-STAGING

Jsou situace, kdy není možné anebo vhodné prodávanou nemovitost precizně připravit k prezentaci. Bývá tomu například u novostaveb, kdy jsou pokoje úplně prázdné, u obydlených staveb, případně u nemovitostí před rekonstrukcí.

Zajímavým řešením je proto virtuální home-staging, kdy dochází ke grafickým úpravám interiéru na již pořízených fotografiích. Rozdíl je zřejmý takřka okamžitě.

 

virtualni_staging_5

 

virtualni_staging_8

 

 

9. 3-D SCAN NEMOVITOSTI

V současné době asi nejmodernější způsob prezentace nemovitosti.

Kupující získává absolutně detailní představu o dané nemovitosti. V pohodlí svého domova si prostorem virtuálně prochází, na svém počítači nebo prostřednictvím speciálních 3-D brýlí pro virtuální realitu.

Kupující si vše důkladně zváží a na prohlídku přichází takřka rozhodnut.

 

 

  

10. VIDEOPROHLÍDKA

Proč točit videoprohlídku?

Lidé milují video, raději si prohlédnou krátký videoklip než spoustu fotek.

Statisticky se na inzertních portálech zvýší návštěvnost inzerce s videem v průměru o 400%!

Navíc je to ideální nástroj pro využití dalších prodejních kanálů, sociálních sítí a individuální reklamy k prezentaci prodeje vaší nemovitosti. Video zvýší sledovanost a dosah reklamy více než desetinásobně.

 

    

    

    

 

 

11. VYUŽITÍ DRONU

Podobně jako půdorys, který vám pomůže s rychlou orientací v dispozičním uspořádání interiéru, fotografie či video z dronu nabízí okamžitou představu o tvaru pozemku, okolním prostředí, případně ukáže zajímavosti a specifika dané lokality. Nebývale efektní variantou je rovněž průlet dronem interiérem nemovitosti.

Proč se tedy nepodívat na všechno tak nějak z nadhledu?

Dron má prostě ohromný "WOW efekt".

 

  dji_0744    DJI_0773   dji_0999

 

 

12. STRÁNKA NEMOVITOSTI

Při standardní inzerci na realitních portálech jsme často omezeni počtem fotografií, délkou popisu či samotným obsahem.

Pro komplexní propagaci nemovitosti proto připravím samostatnou webovou stránku, kde je dostatek prostoru pro individuální prezentaci bez jakýchkoliv omezení. Máme tak dostatek prostoru i pro vyzdvižení technických detailů a předností stavby, seznámení se zajímavostmi v dané lokalitě a okolí.

Zkrátka vše přehledně na jednom místě a pouze pro vaši nemovitost.

 

Podívejte se, jak může taková stránka vypadat:

www.historickydum.cz

olomouc

 

www.dum-syrovice.cz

 

 

 

13. REKLAMA, MARKETING, PROPAGACE

Čím více lidí uvidí reklamu na prodej vaší nemovitosti, tím je vyšší pravděpodobnost, že prodáte - a za vyšší cenu. 

Ne každý potenciální kupec aktivně či aktuálně v daný okamžik hledá nemovitosti ke koupi na realitních serverech. Některé zájemce to třeba ještě ani nenapadlo. A proto je důležité tuto informaci dostat před zraky všech možných potenciálních kupujících ještě dříve, než je napadne, že mají o koupi nemovitosti zájem a zavítají na realitní servery.

 

U prodeje specifických nemovitostí lze téměř s jistotou říct, že bez cílené reklamy a propracované marketingové strategie jsou takřka neprodejné.

 

Co všechno k další propagaci nemovitosti využívám?

  • Placené přednostní pozice a banery na nejnavštěvovanějších realitních portálech.
  • Propagaci na sociálních sítích: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter, Pinterest.
  • Placenou reklamu na sociálních sítích = zacílení reklamy na konkrétní cílovou skupinu.
  • Placenou PPC reklamu v obsahové síti Google a Seznam. Díky zacílení na konkrétní klíčová slova vyhledáme zájemce o koupi nejenom na realitních portálech, ale všude na webu.
  • Lokální kampaně v místě nemovitosti - plachtu s nápisem "na prodej" umístěnou na vaší nemovitosti, inzerci v lokálním tisku.

 

mobile-phone-smartphone-app-1087845 

  

 

Díky těmto moderním nástrojům společně vzbudíme v kupujících ty správné emoce a pocit:

"TUHLE NEMOVITOST MUSÍM ZÍSKAT!"

 

Ozvěte se mi, rád vás pozvu na kávu.

Projednáme, co vše je nejlepší udělat pro prodej vaší nemovitosti za co nejvyšší cenu.

 

Ing. Jaroslav Šilhavík

tel.: +420 603 168 629

j.silhavik@rubiko.cz

www.jaroslavsilhavik.cz

www.edoreality.cz

 jaroslav_silhavik

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Stáhněte si zdarma

7 nejčastějších chyb při prodeji nemovitosti

zpracováním osobních údajů